Ressò mediàtic – Segona exposició «EL MONESTIR AMAGAT», Sant Jeroni de la Vall d’Hebron

 

Aquest cop és l’ajuntament de Barcelona que comunica les nostres activitats al link: La casa Groga

Gràcies per la vostra col·laboració!!



Publicada

a

Temes: